Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Ännu en ny dag. :) Och det är sol ute redan. :)

Sitter just nu och väntar på att både ögonläkaren och bvc läkaren ska ringa.. båda skulle ringa innan 9 så det är lika bra att va uppe så man kan prata sen,,
är så hemskt när man är nyvaken och ska prata med typ en läkare, världens hemskaste morgonröst och så är man helt flummig i huvudet så man glömmer bort vad man ska säga. :P

Sen idag måste jag plocka grejer här, fan va jag är kass på att lägga in rentvätten på en gång, jag lägger den på sängen sen glömmer jag bort det tills vi ska sova, och då orkar jag inte sortera allt. :P

Undrar vad man ska göra imorgon kväll? Vill helst inte sitta här ensam när Ronny är ute,, ska fråga syrran om hon kanske vill sova här? :)

Ööö dom pratar på tvn att man kan ge barn runt 5 år kaffe,, nja det tycker jag är lite fel.. Det är väl onödigt att ge dom det så tidigt.. det är ju inte vatten liksom, inge kul om dom blir beroende av kaffe vid den åldern :S

Jaja, Puss så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback