Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Lite halvdryg morgon..
Ronny skulle upp 5, sen fick jag också lov att gå upp för mina kära katter hade haft omkul ett glas med vatten över hela v-rums  bordet, det var inte jag som hade druckit ur det glaset igår kväll så jag tänkte väl inte på att det stod kvar på bordet.. Som tur var så kom det inget vatten på datorn, men jag fick stå där nyvaken kl 5.15 på morgonen och torka vatten över hela bordet och golvet haha.
Sen gick jag och lade mig igen, helt onödigt, för jag var rätt så pigg.. Konstigt, kunde inte somna på typ 3 timmar igår kväll så jag har sovit från ca 1-5 men är ovanligt pigg ändå.

Så det var lika bra att gå upp igen, har gjort lite kaffe som jag ska dricka, men jag brukar ju faktiskt inte bli piggare av kaffe, jag blir bara trött och seg av det.. :P Vet fler som blir så så det är inte mig det är fel på haha.

Men jag måste hålla mig vaken, snart vaknar Hugo och ska ha välling, sen har jag lite småsaker att fixa innan jag ska gå ner på stan vid 10.30 och träffa Sandra, hon är här i Mora över helgen så vi ska ses lite idag. :)
Sen ska jag umgås lite med Marit, får se vad vi hittar på. Lär nog inte bli sent iallafall, jag lär väl va jättetrött ikväll.

Och idag skulle det va varmare än igår,, och jag tyckte det var jättevarmt igår, så vad fan ska man ha på sig idag då?
Och vad ska man klä på Hugo med? Tar väl en långärmad body och tunna byxor + solhatten..
Jaja. Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback