Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

Oj, rekord igår, massa unika besökare :)
Och massa kommentarer! Bra, kommentera mera :)

Igår,, jag fixade massa här hemma, åt tacos, sen vart jag så trött så jag lade mig på soffan,
fick ligga där i kanske 30 min och halvsova, sen smällde till högt som fan,, åska igen.
Den här gången höll det inte på lika länge som i Fredags, men det lät då mycket högre, fönstrerna skakade.
Och mamma var nere på stan i bilen, hela bilen hoppade till typ. Helt mysko haha. Syrran & klassen skulle göra nåt avslutningsgrejs nere på stan, men det ösregna ju en stund, så hon + 2 kompisar kom hit, sen vart det rätt okej väder så då gick dom.

Sen tittade jag & Ronny på tv, jag var såå trött, ville gå och lägga mig kl 21, men det kunde jag ju inte,, så jag höll mig uppe till 22 iallafall.. Sen har jag sovit som en stock, Ronny gav Hugo mat imorse.

Men sen gick jag upp vid 8, duschade, badade Hugo, ätit frukost å grejat.
Hugo har finskjortan + slips idag. :) Vi ska ju på kalas kl 13. Liam fyller 1 år. :)
Ska ta kort på Hugo så ni får se hur fin han är!

Ronny har åkt till sin pappa som vanligt.. suck.

Nej nu ska jag sminka mig och fixa håret så det är klart tills vi ska åka.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt med kalas :) Sånt är alltid spännande! Hihi..



Just nu använder jag Dermalogica.. jag tycker om deras produkter som attan och huden har väl blivit lite bättre iaf men inte hundra.. Men man kanske ska fortsätta ett tag till o se :)

Prova den du med! Då vet jag att jag inte ska prova Mary Kay då.. men de va ändå så dyrt :(



Ha en bra dag! kram.

2008-06-14 @ 11:05:24
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback