Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hoho

God morgon. :)
Eller jag har varit uppe rätt länge men..

Hugo sov hela natten igen :) Sen gick Ronny upp med han vid 8, jag sov en stund till.
Bra att man kan göra så när Ronny jobbar kväll.
Men det är ju drygast med omställningen varje vecka.
Jaja.

Idag ska jag gå till Willys en sväng, köpa lite gröt åt Hugo och nån mat..
Det som är negativt med nya vagnen är att det inte går att packa matkassarna under hehe.
Men jag får väl handla lite och ofta, eller ta andra vagnen när jag ska handla mycket.

Får se om jag & Hugo följer min familj på folkrace i Malung (tror jag de var) på Söndag. Måste köpa körselskydd åt Hugo bara, dom kostar fan 180 spänn har jag för mig.. Men det är ju ett måste om man ska på såna där högljudda evenemang :P

Ronny ska ju ut på Lördag, jag fick inte följa med som vanligt SUCK.
Jävla taskmört.. Han menar på att det är så svårt att hitta en bil att åka med om man är 2 personer,, men om man hade planerat nåt så hade man ju hittat nån bil med plats säkert.. Jag har faktiskt kontakter jag med. :P
Men ioförsig, orka åka big lake run, massa äckliga raggarfyllon överallt.

Nu ska jag slänga i mig en macka så kroppen orkar med mitt hektiska liv haha.

Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

ja men det får bli på em vi får höras för jag har ingen mottagning där ute:P skönt att du får sova ut lite, det behövs ibland=) puss

2008-06-26 @ 11:39:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback