Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaaa :D

Fia är hittad :) 
Dom hade varit runt och letat i omrädet där mamma bor i Selja, och sen när dom var hemma på gården igen så hörde dom hennes pingla som hon har på halsbandet. :)
Dom såg henne sen vid gamla hönsgården. :)
Gud va skönt! Åå jag var så orolig att hon var död eller att hon låg och var skadad nånstans.
*puhh*

Jag har inte diskat allr på hela helgen, så nyss fick jag väl diska det där berget,,
Nu har jag sagt åt Ronny att vi ska turas om att diska, jag idag, han imorgon..
Vi får väl se om det blir så. ^^

Jag måste komma ihåg att ringa folktandvården imorgon! Usch vad hemskt, ska jag dra ut den eller operera så ska jag ha lugnande innan haha.
Fast jag har ioförsig opererat i munnen förut, utan lugnande. :P
Då hade jag en tand som växte fel, den växte i gomen, så jag fick operera fram den och dra ut nån tand och sen ha tandställning i 5 år. :P
Och jag har klarat att föda barn, så då hoppas jag att jag klarar detta haha.

Kommentarer
Postat av: marlene

ska vara där kvart över tre, går väl ganska fort där, brukar det väl göra om dom inte ligger efter:P puss

2008-06-22 @ 22:21:21
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

gör det gumman:) puss

2008-06-22 @ 22:42:50
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback