Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jag vann!

Är hemkommen från keramikpartyt nu,, var jättelängesen jag såg nåt sånt, mamma sålde sånt förut för säkert 10 år sen,, Så jag tänkte att det skadar väl inte att följa med och hålla mamma sällskap,,
Dom hade jättemycket fina grejer, serviser, snygga tallrikar, ljusstakar, lampor, m.m.
Massa moderna saker.
Det är lite dyrt de där,, men jag köpte iaf en ljusstake som ser ut som en liten barbapapa med hål i haha.
Och alla som beställde var med i en utlottning av en hemlig grej, och jag vann :) Den grejen kommer i Juli när beställningen kommer.

Här finns hemsidan!

En sån här ljusstake köpte jag :)


Fast det där hålet i mitten ser mysko ut på bilden..

Kommentarer
Postat av: marlene

låter som ett skoj party:)

2008-06-18 @ 08:59:49
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback