Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jävla hår!

Alltså fy fan va trött jag är på mitt hår!
Det är konstiga lockar som resulterar i att hela håret bara blir fluff när jag borstar det, och det går fan inte att göra nåt snygg med det heller.
Jo om jag plattar det först, men jag har testat massa plattänger, har fan 4 st olika och ingen är så bra som jag vill att den ska va. Det tar fan år innan hela håret är plattat..
Nån som kanske vet en BRA plattång som passar bra för långt, tjock och lockigt hår?!

Kommentarer
Postat av: karro

hoppas du får en bra dag :D

kram

2008-06-06 @ 10:42:33
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/
Postat av: Maria

Japps jag vet =) En Wella med reglerbar värme. Jag har sån i min salong, kanonbra! =D

2008-06-06 @ 10:45:34
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Du kan kika in på www.prisjakt.nu och jämföra egenskaper och priser på olika tänger :)

2008-06-09 @ 16:28:43

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback