Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Läkaren

Läkaren ringde idag, Hugos sviniga koppor (haha) har inte ändrats så mycket.
Det har inte blivit värre iallafall.
Hon sa att det syns efter 3-4 dagar om krämen har hjälp, och vi började i Måndags eftermiddag, så jag hoppas det blir bättre imorgon.
Hon ringer på Fredag iallafall, har det inte blivit bättre så får han penicillin då.
Men han lider ingenting av dom, han kliar inte ens där.
Jag fick se bilder på bvc när jag var där, fy fan hur hemskt det kan se ut alltså, och i ansiktet.
Hugo har några prickar på låret, 1 på rumpan och 1 på ryggen.
Så det är ju inte så hemskt många iallafall som tur är. :)

Har tv3 igång nu, det är Crowned.
Gud hur endel tjejer är alltså, verkar helt blåsta.
Det enda vissa tänker på är utseendet, men sen har dom inget innanför pannbenet istället..
Jaja.

Hugo sover, jag ska pröva alla kläder jag har fått idag :)
Ska lägga ut bilder på allt sen.


Kommentarer
Postat av: marlene

inga prickar på lilleman:) puss

2008-06-25 @ 20:57:35
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kikade oxå på det och de verkar helt sjuka dessa tjejer alltså.. suck!! ha det.

2008-06-25 @ 21:31:51
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback