Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Månad för månad

På babyvarlden.se kan man läsa om barnets utveckling månad för månad, intressant att läsa om sånt tycker jag.
Hugo är nu 7 månader, men jag läste lite på det om 8 månaders barn, Hugo kan redan massa som dom ska kunna vid 8 månader. :)
Och han kan ju sitta helt ensam nu mitt på golvet. :)
Men han har inte börjat åla sig framåt än, bara bakåt hehe. Men det kommer väl. Läste att om barnet inte har börjat röra sig framåt alls vid 1 års ålder så ska man kontakta bvc. Men tills dess så hoppas jag att han kryper och går. :)
Han kanske inte ens börjar krypa, endel börjar ju gå utan att dom kan krypa.

Just nu ligger Hugo på ett täcke på golvet och leker med lite leksaker. :)
Han är nöjd, så nu ska jag fixa lite i sovrummet.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback