Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Myggbett?

Hugo har fått en prick på låret, det ser ut som ett myggbett,, Hoppas det bara är det,, jag blir jämt så nojjig när det är nåt med Hugo hehe.

Han vaknade vid 4-5 inatt,, fick välling och somnade om. Jag vart förvånad när jag tittade på klockan "imorse", 9.45 , så länge har han inte sovit på länge. Så det var skönt. Jag var jättepigg och har tvättat massor & grejat.
Är så härligt när man vaknar så pigg. :)

Busungen har blivit duktig på att dra ner min duk på v-rumsbordet,,
Nu börjas det. Hehe,, han har haft ner ett antal grejer redan,, fått 1 bula i huvudet..
Vi säger NEJ och tar bort handen, han lär väl sig snart :)

Nu ska jag fixa lite här hemma, som vanligt, det finns alltid nåt som ska fixas..
Sen senare ska jag följa mamma på nå grejs.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback