Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mys

Gjorde lasagnette idag, det var gott.
Sen har jag myst massor med Hugo. :)
Kollade nyss på Supersize vs superskinny.. Alltså jag förstår inte hur endel människor kan klämma i sig mat & annat onyttigt, dom borde ju spy upp allt eller nåt.
Jag äter inte ens hälften av allt dom äter. Nu menar jag dom som är överviktiga, dom som är föör smala äter ju typ inget..
Inte så konstigt att dom väger så jäkla mycket när dom äter sådär.
Jag förstår egentligen inte varför jag har gått upp så mycket, eftersom jag inte äter massa skit och inga stora portioner alls.
Men men, förhoppningsvis börjar det hända grejer snart, annars tänker jag ta kontakt med nån läkare. För det måste ju hända nåt snart tycker jag, annars måste det ju va nåt fel på min kropp.

Nu ska jag nog måla naglarna lite. :)


Kommentarer
Postat av: André (WiktorMode)

Var nöjd med sig själv ändå! Man kan alltid kämpa men tänk inte att övervikten ändrar personligheten:) Älskar att läsa här!



WiktorMode

2008-06-19 @ 23:50:18
URL: http://wiktormode.blogg.se/
Postat av: Anno0o

hahah ja se där :D världen är rätt liten.. så du gick st mikael ett tag??



Vilken jättesöt bäbis :D

2008-06-20 @ 00:05:17
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback