Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Red red

Åå jag har bränt mig på armarna : /
Gick ner till tingsnäs och mötte Sandra, vi gick till wasa/glassbaren och köpte mjukglass, satt där några timmar.
Adde T kom dit, hehe det var trevligt. Sen lånade han mina nycklar hem, han glömde en grej här förut som han behövde, så han åkte och hämtade det..
Sen kom han tillbaka med nycklarna, jag & Sandra & Hugo såklart, gick till stranden, Hugo fick bada fötterna i vattnet, var lite kallt tror jag hihi, han knöt ihop tårna och fingrarna, sötnos. :)
Sen gick vi till willys sen hem..
Men fan vi satt ju under parasollet typ hela tiden, och det var skugga, men ändå så vart jag solbränd som en kräfta.
Det svider, har ju inge after sun grejs heller,, så jag får stå ut ändå :P

Nu ska jag äta, spagetti och köttfärssås.

Har tjafsat med Marit nu igen. :( Så har det blivit den senaste tiden när vi umgåtts,, vi umgås typ nån vecka sen är det alltid nåt så då umgås vi inte på ett tag haha.
Men nu har jag sagt vad jag tycker och känner, och hon verkar förstå att jag behöver lite omtanke ibland, att hon måste visa att hon bryr sig liksom.
För om man bara ger och ger och ger, och inte får nåt tillbaka, så tröttnar man ju.
Men nu har jag fått en bekräftelse av henne att hon faktiskt bryr sig.
Så det känns skönt, hoppas vi kan umgås nu utan att det ska bli såna där avbrott.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback