Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så tråkigt

Det är så tråkigt att vakna upp och titta ut,, det ser ut som att det är eftermiddag/kväll ju, alldeles grått och mörkt.
Jag vill ha soool nu. :)

Hugo vaknade 5 inatt, fick välling, och sov till 9. Så jag är pigg idag med. :)
Fast jag blir så jävla trött på eftermiddagarna, beror nog på vädret,, eller nåt..
Och igår kväll så hade jag ingen mer huvudvärk, inte idag heller. :) Än så länge..
Nu ska jag äta nåt, sen laga lite kläder för mamma måste ha symaskinen idag,,
sen gå och handla,, eller om jag kanske får sällskap av mamma efter 14 när hon slutat jobba?

Hörs sen. Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

synd att jag inte såg ditt gb på lunar tidigare, men jag har juh så svårt å höra av mig uten tele oxå:( puss

2008-06-19 @ 11:08:49
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback