Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Schlutt

Jag är helt slut i huvudet, såå trött.
Önskar klockan kunde ticka på lite så jag får soova!
Ronny kommer hem 23, sen ska han äta, så om jag lägger mig nu så kommer jag vakna iallafall,,

Fick testa på bvc hur man gör när bebisar/barn sätter i halsen, dom har ju en special docka där..
Men sen ska man komma ihåg de där också OM det händer nån gång, jag skulle ju få sån panik så jag vet inte om jag skulle klara det eller inte..
Och så måste man köpa hem medicinskt kol när dom blir 8 månader gamla, det är ett måste enligt giftcentralen.
Ifall dom råkar svälja nåt farligt,, hon på bvc berättade att här om dagen hade en bebis svalt en påse med snus hehe,, usch va äckligt :P
Ronny får hålla dom där äckliga grejerna borta! :P

Var in på KappAhl idag också en sväng, är massa rea :) Hoppas det är det på Onsdag också, för då ska Nina shoppa :)
 Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback