Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snigelfart

Haha jag har inte kommit in i duschen än :P
Fastna här framför datorn & msn,, prata med syrran,, hon åker ner till Anki till midsommar,, jag skulle ju också dit först, men har fan inga pengar,, får ju pengar veckan efter,, surt.
Och så vet jag inte vem som ska va barnvakt,,

Så jag blir hemma..
Men jag ska åka ner dit snart nån gång,, Daniel ska dit nån gång och då har vi sagt att vi kan ta sällskap,, då åker vi hans  bil och inge jävla tåg haha.


MEN jag känner verkligen för att åka nånstans, nån annanstans än Mora. Men jag kan ändå inte göra det utan pengar. :P

Jag & Carro ska åka på kryssning snart iallafall, hihi ska bli skitskoj!! :)

Nej nu måste jag hoppa in i duschen haha.

Kommentarer
Postat av: Florence

Hejsan Nina !

Vad roligt med nya personer som kommer till mig :)

Ja du , det är svårt att gå ner i vikt , det är inte en dans på rosor kan jag säg . MEN har man gätt sig fan på det så ska det funka ;:) Å andra sidan fick jag hjälp med vikten av en ditist och även hjälp av doktorn :) Du kan ju gå till din lokala vårdcentral om du vill / har gätt dig fan på att gå ner . Dem ska hjälpa dig :)



Eller ja , kanske jag kan inspirera dig lite ;)

Kom gärna åter till mig , alltid roligt att träffa nytt trevligt folk :)



Önskar dig en fin , fin dag , nu ska jag läsa vidare på din blogg :)

// Florence

2008-06-16 @ 12:12:23
URL: http://www.florencesajt.org
Postat av: Lillaviola

Hej! Tack för din kommentar.

Visst är de söta mina barn,alla barn är goa.

Det är bara vår förmåga att komma ihåg att snappa upp allt de säger som gör det hela.

Mina barn verbala pga( eller tack vare...? ) mig. SÅ mycket som jag tjattrar och gör bort mig är det knappast konstigt att det blir så här:-)



Midsommar och åka bort..Vem säger att det blir bättre?

I bland önskar jag vara bara hemma och kura,dra täcket över huvudet och glömma allt. Pengarna, eller vår brist påverkar oss mer än vad vi kanske anar.

Njut och ha en skön midsommar ( och en trevlig kryssning;-)

2008-06-16 @ 13:53:49
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback