Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snus

För första gången på 1 1/2 år så tog jag en snus. :P
Det kändes som att jag behövde en snus, eller cigg, faktiskt.
Men det var inge kul, fick en sån nikotinkick haha. :P

Har handlat nu iaf, har lite mat så det borde räcka tills på Onsdag när det är löning.
Har faktiskt köpt chips & en choklad också, för om jag får ett sånt där sug i helgen så ska jag unna mig lite gott,
eftersom alla andra ska göra massa roliga saker i midsommar och jag bara ska va hemma som vanligt. :P

Såg nu när jag skulle upp att en som vi bodde på samma gård som på rödmyren (när vi bodde där för typ 3-4 år sen) , också bor i samma hus som mig här på stormyren. Så nu är vi 3 st "familjer" som bodde på samma gård där som bor i samma hus här, lite komiskt. Varav 1 (daniels pappa) bor snett ovanför mig.

Varför kan det inte va lite sol iallafall, så man blir på lite bättre humör.. ?
Tråk.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

I helgen så får man unna sig en massa gott! ;) Det ska iaf jag! :D

2008-06-19 @ 20:25:41
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback