Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

So nice

Marlene har varit här idag. :) Det  var skoj! Så skönt att ha nån här, så man inte behöver sitta och prata med sig själv för att ha nån att babbla me :P
Hon har gått nu, jag lär väl laga nån mat,, sen ska jag följa mamma på en grej..
Men jag har ont i huvudet, så jag vet inte om jag egentligen orkar,, men jag vill inte ha setat inne hela dagen, så jag följer med.


Alltså vad jag än skriver så är det fel, jag kommenterar bara och inget mer. Men jag ska sluta göra de, man får bara mot tjafs tillbaka.
Ursäkta mig.
Bye...

Kommentarer
Postat av: marlene

du sak då skriva vad du tycker å tänker gumman, skit i vad andra säger:P skoj å få umgås idag å ha nån att prata med för omväxlings skull:P puss

2008-06-18 @ 19:48:34
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback