Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SOL SOL

Har varit ute typ hela dagen idag. :D
Var först hos mammsen i Selja några timmar, sen hem och lagade mat åt oss och Hugo, sen har jag setat på balkongen och stekt mig i några timmar. Det syns. :) Imorgon skulle det också bli fint, så då ska jag sola lite till. :)
Måste ta igen förra sommaren haha, då var jag ju gravid och när man är gravid ska man inte va så mycket i solen.

Ska träffa Helen & Ida imorgon vid 13 tiden, ska bli jättekul!

Fick reda på idag att en gammal vän också ska ha barn i Juni, gud va många det är som fått/får i år. Men det blir väl så, alla växer ju upp och vill bilda familj. :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så jättemycket :)

2008-06-01 @ 21:26:55
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Spararn

Grymt kul me barn:) intressant läsning

2008-06-01 @ 22:13:29
URL: http://spararn.blogg.se/
Postat av: EmmaT

Ja det är ju skumt! Alla växer upp typ... =/ Lite skrämmande, men en del av livet.

2008-06-02 @ 22:06:14

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback