Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sorry

Sorry att jag inte har uppdaterat idag..
Idag känner jag mig duktig, har fixat massa saker. :)

Gick till matekonomen vid 9.30, hittade lite bra att ha grejer, välling åt Hugo, puré burkar, nappar till flaskan, balsam, nån soppa, lite dip mix, torrfoder, en jättesnygg hög kruka, m.m.

Och det var ju 50 % på allt, så det skulle ha kostat ca 600 kr, men det vart bara ca 300. :)
Men gud va tomt det var, kändes liksom mysko när nästan alla varor var slut. :P På slutet innan jag & syrran gick till kassan så gick vi en runda till, då var det verkligen öde i hyllorna. :P

Sen fick vi stå i ca 1 timme i kassan,, Men det gick bra, tanterna framför oss och bakom oss pratade massor med oss och pratade med Hugo. :) Dom tyckte han var så duktig som var så lugn där, alla andra ungar skrek, men inte han ;P
Min sötnos, han är så lugn och go, och duktig på allt. Mammas stolthet. :)

 Till slut vart det för tråkigt i kön, då somnade han. :P

Sen gick jag & syrran hem med varorna, gick till brorsan & Kerstin, satt där nån timme, han skulle skjutsa hem systeryster, så då gick jag & Hugo hem, till en bakis Ronny som låg i soffan.

Jag fick nåt städ ryck, gjorde rent hela ugnen, skurade under diskbänken, gjorde lite mer organiserat där jag har min sopsortering innan jag orkar gå ut och slänga det haha, diskade, laga mat, åt,, sen vart jag trött. :P
Så jag sov 1 timme,, Välbehövligt efter 2 dygn med nästan ingen sömn. Jag är van att få sova iallafall 6 timmar varje natt, inte 3-4. :P

Nu ska jag gå in på msn och titta om det är nån rolig person där, sen titta på film.

Vad har ni gjort idag? :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback