Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

sthlmfinest

Var in på sthlmfinest.com, har inte varit in där på 2 år såg jag haha.
Och jag sökte lite på mitt namn; Katarina Wikberg, på google.
Fan det finns ju rätt många som heter samma som mig, det trodde jag inte. :P

Tänk om man skulle ha nån släkting nånstans som man inte vet om? :P Skulle ju va skitkul hehe.

Jag sökte även på Ninawikizz,, fan va många communityn jag är medlem i, gud va man höll på med sånt när man var fjortis. :P Nu är jag inte in på nån ofta alls, lunar ibland då jag bara pratar med vissa där, och bilddagboken ibland. Nattstad är jag in på kanske 1 gång i veckan.

Jag har ett liv helt enkelt, har inte tid med sånt tjafs längre. :P
Men bloggen har jag tid för haha.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback