Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck igen

Hugo vart trött vid 9, vi lade oss igen och jag fick sova 1 timme, var riktigt skönt. Men sen vaknade han och Ronny åkte på en gång,,så jag fick inte vila nåt mer..
Nu har Ronny inte umgåts med Hugo nå mycke alls på 1 vecka, det märks,
Hugo är jättemammig ibland och när han ser mig så skrattar han och är glad, när han tittar på Ronny så ser han bara fundersam ut, typ hmm vem är det där..
Han är i sin separationsångest period nu, det märks verkligen, han blir jätteledsen när jag går ut ur ett rum typ.

Jag gav Ronny en pik innan han åkte, "jaha då får jag inte sova nåt mer igen"..
Tror faktiskt han har lite dåligt samvete.
Han jobbar kväll veckan som kommer nu, så då får han faktiskt ta Hugo imorgon bitti så jag kan få sova ut.

Men nu ska jag inte skriva nåt mer om det. :P
Nu ska jag ge Hugo lunch, sen äta nåt själv, sminka mig, gå till willys..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback