Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjo!

Skrev inte så mycket igår,, hade fullt upp.. Städade & fixade i badrummet, lagade mat, diskade, sen kom mamma & syrran, syrran var kvar några timmar och tittade på film, vi såg Hide and seek,, sen skulle hon möta sin pojkvän på tågstationen,,
Back & Johan kom hit också. :)
Vi såg på Patrioten på tv, Åå Heat Ledger,, han var såå snygg,, är svårt att tänka sig att han är död. :(
Den filmen är fan bra, lite hemsk också,, Han som var så elak i filmen var fan het också hehe.
På den tiden krigade man som man ska göra, nu är alla så fega och bara åker i sina maskiner och bombar och bara "råkar" träffa massa oskyldiga människor.. Va fan möt fienden öga mot öga istället för att smyga fram.

Ronny har redan åkt, dom åker vid 9 till Leksand och hämtar nån bil, sen är det Big lake run..
Men förhoppningsvis kommer han inte hem så jäkla sent inatt, han lär bli pruttfull rätt tidigt, och så skulle Anna Lena & Håkan jobba imorgon.

Jag ska snart färga håret, har redan fått en ful utväxt. Mitt hår växer fan fort, ca 1 cm nu på 2 veckor.
Sen ska jag äta nåt, duscha, vika kläder, diska ännu mer, sen får vi se.
Ska träffa Marlene senare iallafall. :)
Ska flörta med mamma också, vill ner på bolaget och köpa några cider,, jag & Marlene tänkte att vi ska gå och äta nånstans, sen sitta och bara ta de lugnt med lite cider och lite prat. :)
Men jag vill inte ner, det ser ut som att det ska börja regna när som helst.
Hatar att va ute & gå när det regnar. :S

Jaja, ska försöka skriva lite mer idag än vad jag gjorde igår.
Men jag hade en jävla massa besökare igår iallafall, bra de. :D



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback