Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjoo

Imorse fick jag sova till 9 iallafall :)

Sen har jag duschat, diskat ett jävla berg med disk ( fattar inte hur det kan bli så mycket på en dag :P ) , plockat grejer överallt, tvättat, gjort rent i badrummet...

Ska till mamma vid 14, Ronny jobbar ju kväll den här veckan, och det är så trist att va hemma själv hela dagen/kvällen.. Och Gunnel & co har kommit hem från Italien, så dom hade köpt nåt till Hugo, spännande!

Och Sandra är kvar i Mora tills imorgon, så hon kommer hit ikväll! :)
Imorgon ska jag kanske på barnkläder party med Helen. :)
Nåt nytt, spännande att se vad det är. :P

Har hittat värsta bra skivan, BlueCityDanceMix vol.1 2008 :)

Sen ska jag bära ner lite grejer som Hugo inte använder, typ babysittern och lite annat, onödigt att ha det framme när han blivit för stor för de..

Fan va skönt det är ute nu, det blåser. :)
Inte lika varmt och kvavt som förra veckan, nu kan man till och med sova på nätterna utan att vakna av att det känns som att man ska rinna iväg haha.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback