Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Varmt!

Snacka om att det har varit varmt idag, vid 9 imorse var det 37 grader i solen här, och på eftermiddagen var det 29 grader i skuggan hos mamma. Jag har setat ute på balkongen ca 3 timmar iallafall, men gud va svetten rann haha.
Solen brände som fan på mina vita ben, det märks att det var längesen dom fick va i solen :P

Sen ringde brorsan, dom skulle hit och hälsa på så då var det bara att slänga sig i duschen.
Och nyss har dom gått hem.
Så nu ska jag äta, har inte hunnit göra det än.

Hugo satt nyss i sin hoppgunga, det tycker han är skitkul, han skuttar som fan , ser rätt kul ut hehe.
Men nu har han fått välling och ny blöja så nu ska han snart sova.

Ronny börjar 6 imorgon, sen får han 110 kr i OB i timmen, + det han får i normala fall.
Blir rätt bra de :D

Inget bra på tvn ikväll heller, vad ska man hitta på tro??

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag ammade tills han var 3-3½ månad, för sen gick det inte längre för mjölken slutade komma. Men det är klart det gjorde lite ont när han drog med tänderna... haha! de där små riskornen är sylvassa!

2008-06-05 @ 21:17:15
URL: http://tumadre.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback