Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Älskling

Sitter med Hugo i knät, han är så goo. Är nog nån tand på gång, han tuggar på allt, dregglar som fan.
Ska snart värma på lite mat åt han, broccolipureé, stinker helvete, men Hugo verkar gilla det. :P

Kollar på Oprah, dom visar hur lungor ser ut innan och efter man rökt ett tag. Fy fan jag får rysningar när jag ser sånt där, jag vill inte se sånt som finns inuti kroppen. :P
Och så är det en mamma som röker i bilen när hennes 5 åriga dotter sitter i baksätet, Jag fattar inte hur man kan göra så mot sitt barn, tänk om hon skulle få lungcancer på grund av att mamman inte kan tänka på nån annan än sig själv?! Ingen ska röka i närheten av Hugo, å fan vem vill lukta askkopp? Inte jag iaf.
Jag är stolt över min mamma som slutade röka för typ 10 år sen, och det går jättebra för henne.
Jag har aldrig varit beroende, har rökt ändå, speciellt när jag var "ung & dum" haha. Nu fest röker jag bara, och det är inte ofta. Men snusat har jag gjort, rätt länge, men slutade så fort jag fick reda på att jag var gravid. :)

Nej nu ska jag mata Hugo, sen fixa lite filmer, har typ inget å göra idag så jag ska se massa filmer!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessiie

hehe nej man gör aldrig de! :)

2008-03-24 @ 11:43:21
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback