Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bilfärd

Vi åkte med mamma och handlade lite, tog ut paket m.m.
Sen åkte vi till mcdonalds, köpte cheeseburgare och en liten milkshake (jordgubb), åå va gott de va. :)
Var skitlängesen jag drack/åt milkshake. Äter man eller dricker man milkshake? Eller man kanske suger i sig den? hehe, gjorde jag idag iaf.

  Hugo i sin snygga mössa ;)

  Mormor Irene körde så fort så Hugo fick lov att hålla i sig, haha, Nej då :P

  Jag och min nya piercing. :) Den är snygg, men stenen är så stor så det känns som
att man har en godis i munnen eller nåt, gick inte så bra å äta mat med den i iallafall, så jag bytte tillbaka till en annan, mindre. Den där ska jag har när jag ska göra nåt speciellt, som på Fredag när vi har fest, då ska jag ju inte äta nåt iallafall. :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback