Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktigt

Nu känner jag mig duktig faktiskt, har varit ute å gått i över 5 timmar. :) Har lite ont i benen, men efter lite vila går det över.
Gick förbi kajen när jag gick ner på stan, fan va de blåste där, och snöa, usch usch, men sen vart det bättre inne i centrum. Var på mammas jobb tills hon slutade, sen var jag på Ask & Embla, köpte lite grejer till Hugo, bland annat en slips. :) Skitsöt hehe. Kommer bli fint med hans söta finskjorta. :)

image95

Sen köpte jag hårspray, en ny plattång :) , 2 hyllor, duschdraperi, massa mat, ögonskugga m.m.

I love shopping! <3

Imorgon ska jag ner på stan igen och kika lite, får se om man hittar nåt skoj!

Just nu håller Ronny på med maten, lasagnette, ska bli väldigt gott, är jättehungrig.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jessiie

5 timmar, du är duktig du! :)

2008-03-26 @ 12:51:39
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback