Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

God morgon allihopa! =)
Sol ute =)

Har nu gett Hugo mat, jag ska äta jag också, sen måste jag dammsuga, jävla sand som dras in utifrån jämt.. : /
Och sen håller katterna på att byta päls tror jag , dom lossar så mycket hår just nu.
Det gör jag också haha, men det är bara för att graviditetshormonerna håller på att gå tillbaka sen jag slutade amma. Och så svettas man för ingenting, skitdrygt :P Kommer ihåg för typ 1 år sen, då var det likadant, men då var det för att jag var gravid. :)

Igår rullade Hugo jättemycket på golvet, ser så roligt ut. :D

Va mycke smileysar jag gör hehe, men det är lättare att utrycka känslor så, annars verkar ju texten så "kall", endel som skriver värsta seriöst och inte använder smileysar, deras text ser bara känslokall och tråkig ut.

Nej nu är jag hungrig.
Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: T i n a

godmorgon! :) Sol ute? Vart bor du???:D

2008-03-18 @ 08:24:39
URL: http://tinairene.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback