Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Inredning

Har precis kollat på de där inredningsprogrammet, simon & thomas eller va de heter. Me ndet är inte lika bra som Roomservice. :P Jag älskar inredning! Älskar att fixa iordning,, det har jag alltid gjort, när jag var yngre kunde jag möblera om & fixa 2 ggr i månaden, byta rum med syskonen, allt möjligt, bara för att jag ville fixa iordning! Tänk om jag hade varit rik, shit va mycket fint jag skulle gjort då. Får väl nöja mig med det jag har tills jag vinner pengar, HAHA, nej men tills jag lyckas få jobb iallafall. Ska va mammaledig tills i vinter eller nåt, får se.

Ronny har redan lagt sig, Hugo sover,, jag sitter här ensam med mina knäppa katter som springer omkring och har sina damp ryck.. Det är The forgotten eller nåt sånt på tv3 nu, kommer inte ihåg om jag sett den, eller vad den handlar om..

Aja.. Får se om jag skriver nåt mer ikväll.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback