Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lista 2

Namn - Katarina Wik berg
Födelsedag - 12 Mars
Hemstad - Mora
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Egentligen blond, men nu är jag brunett
Längd - 170
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Vet faktiskt inte
Stjärntecken - Fisk
Skostorlek - 40,, men det beror på hur skorna är.
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor idag - Inga än
Svagheter - Fastnar för lätt vid datorn när jag har mycket annat att göra :P
Rädslor - Massor
Mål för året - Få bort graviditetskilorna, börja plugga till undersköterska/barnmorska i höst
Mest använda fras på msn - Vet inte
Det första du tänker på när du vaknar - Nej snälla Hugo somna om :P
Bästa kännetecken - Snäll kanske ?
Mest saknade minnet - Just nu, Anki, men vi syns nog till helgen :)

Favorit;
Färg - Rosa, Lila, svart, vit
Mat - Min egen spagetti & köttfärssås, fiskgratäng m. potatis
Sport - Promenader, min träningscykel :P
Djur - Katter
Glass - Äter nästan aldrig glass.. 
Affär - Många, men H&M kanske
Sallad - Vet inte, finns mycket gott
Skådespelare - Finns många!
Låt - Alla låtar med Daughtry
Nummer - Inget speciellt
Årstid - Höst, sommar
Parfym - Ingen speciell, tycker om många 
Kroppsdel på motsatta könet - Händerna, m.m. :)

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Barnmorska, undersköterska eller socionom
Hur vill du dö - Vill inte dö, usch hemska tanke!
Vem av dina vänner är mest lik dig - Marit tror jag
Vem är mest högljudd - Marit hehe
Vem får dig mest att skratta - Typ alla
Vem har du känt längst - Anki ( är ju nästan syskon :) )
Vem är blygast - Hmm, Maria B tror jag
När grät du mest - Oj, vet inte! Gråter som sagt nästan aldrig, grät inte mycket alls när Hugo föddes, jag vill, men kan inte gråta. :P
Bästa känslan - Att va lycklig
Värsta känslan - Ångest,,
Vart vill du bo i framtiden - Nånstans förutom Mora, helst inte Dalarna alls..
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Magen efter graviditeten! :P
Hur länge tror du att du kommer leva - Vet inte

Har du någonsin;
Varit kär - Ja
Moonat nån - haha nej
Blivit dissad - Ja
Rymt hemifrån - Nej
Föreställt dig ditt ragg naken - Ja visst :)
Skolkat - Ja
Tänkt på självmord - Ja
Sovit utomhus - Ja, däckat utomhus ett antal gånger, och i tält när man var liten
Gråtit i skolan - Nja tror inte det, eller jo, när mamma fick hjärtflimmer och jag var i skolan när jag fick veta.
Velat bli modell - Ja kanske, men det är inte alla som är förunnade att ha en sån kropp, men jag vill då verkligen inte va så smal som catwalkmodellerna är, fy, skellett för fan
Varit otrogen - Mjo tyvärr
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Massor :)
Sett en död människa - Nej tack och lov
Druckit alkohol - Ja, för mycket, var nästan alkoholist i typ 4 år innan jag vart gravid, höhö
Använt droger - Ja,,
Ätit sushi - Nej tack, usch
Varit på scen - Ja, nån gång på skoltiden
Snattat - Ja,, men då var man ju liten och fjortis, typ 14 år. :P
Retats - Ja
Blivit nerslagen - Ja

Kommentarer
Postat av: a

söt blogg :D

2008-03-16 @ 13:36:50
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: cathrin

svar: ja han är helt underbar!

:D

2008-03-16 @ 17:40:42
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: a

nej herregud jag skulle inte heller tacka nej men de känns lite "hallå välkommen" när en som bloggar om sitt liv får otroligt mkt mer än en som håller på o jobbar o sliter ihop pengar ... :/

2008-03-16 @ 18:22:46
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Ida

Ja..

2008-03-16 @ 18:35:22
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback