Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Skulle det inte bli nån ändring på bloggen natten till idag, eller va de nu var?
Aja..

Är fortfarande förkyld, får se hur jag mår senare, min lillebror Anders fyllde 14? den 21a, och ska ha kalas hos pappa idag, men vi får se om jag orkar, är liksom en bra bit å åka, tar väl ca 30 min, rakt ut i skogen typ. Haha.
Och ska inte min bror Adde dit, då har jag ingen å åka med. Jag har ju inte körkort. :P Men det är inget jag lider av, behöver inte ens körkort. Mora är ju inte såå stort, så jag går typ överallt. 

Addes tjej,( min svägerska ), Kerstin, hennes morfar dog i förrgår, han led av prostata cancer, lika som min farfar gjorde innan han dog. Usch, hemskt! Farfar mådde verkligen dåligt, och cancern spred sig massor.
Jag tycker det är jätteviktigt att ge pengar till BLÅ BANDET, lika viktigt som det är att ge pengar till ROSA BANDET.

Nej nu ska jag äta frukost, sen får vi se om jag ska gå till Ronny, han är i Färnäs och fixar nån bil, så vi får lite extra stålar. ; )
Men som sagt, vi får se hur förkyld jag är om ett tag.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback