Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Macka

Har precis käkat 2 stycken mackor, mörkt bröd med lingon i och mjukost/räkost på. :) mums!
Hugo sover, men han ska snart ha mat så då vaknar han nog.. Jag har iaf duschat nu, ska sminka mig lite,,
Har fixat skjuts ner till systembolaget också, orkar inte åka buss.. Så har jag lite dricka hemma, ifall det händer nåt ikväll, man kan ju alltid hoppas!

Föresten, ett tips, bodybutter är jättebra, jag använder faktiskt en från H&M, som kostade 20 kr. :P Den är faktiskt jättebra, jag brukar va torr på armarna nu vinter/vår, och det är inte månda produkter som jag har prövat som fått bort det torra, men med det här har det försvunnit. :)
Så det finns jättebra, BILLIGA produkter också! :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback