Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nice

Har nu kommit hem, ätit och diskat. Är trött, så nu ska jag lata mig framför datorn lite :P

Gick till Mattias & Maria, tog ca 45 min att gå, jag går rätt fort när jag går ensam :P Var kul att umgås med dom lite! :)
Brände nån skiva, vi har ju ingen brännare på vår dator, hmm :P
Men jag har inte så stort behov av det så jag klarar mig bra utan. :)

Precis när jag gick från stormyren ringde Adde och frågade om jag skulle me till mamma & co i Selja, men jag skulle ju gå till Mattias, så.. Sen kom Adde & Kerstin dit, dom hade inte heller varit dit nån gång sen M & M flyttade dit.
Sen vart Hugo hungrig, och jag hade inte tagit med nån mat, dum som jag är ibland haha, så jag & Hugo fick skjuts hem av A & K, dom bor ju här uppe i noret iaf så. :P

Lite bilder..

  Hugo på deras golv, tittar på tvn när dom spelar mario :)

 Min lillebror Mattias & min storebror Adde + Addes tjej Kerstin

  Mattias tjej Maria i deras färg glada säng :)

Kommentarer
Postat av: a

fina kort :D

vad händer ikväll?

2008-03-16 @ 18:45:10
URL: http://lolabrin.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback