Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Rensning

Jag & ronny gick ner i förrådet och rensade lite, fy fan va mycket skräpt jag har, haha! Har sparat gamla veckorevyn,andra tidningar, å massa massa skräp. Har rensat ur de "stora" skräpet nu, så fort vi åkt iväg och slängt det ska jag börja rensa småsaker som ligger i kartonger..

Fick ju massa barnkläder & leksaker av mina kusiner i Sthlm som har flera barn, jag fick både tjej & kill kläder, som alla med små bebisar vet är att kläderna hinner inte slitas alls innan det är dags för en ny storlek.. Så det är jättemycket fina kläder. Men nu fick jag ju en pojke, så jag har massa tjejkläder som jag inte tänker spara tills jag får nästa bebis, vem  vet, jag kanske inte ens får en flicka.. Så jag ska sälja massa på tradera,, har sålt jättemycket skit där, folk är tokiga som köper endel grejer alltså, sånt som jag ser som skräp. :P
Men det är ju bra att vi får pengar för "skräpet". ;)


Kommentarer
Postat av: maria

I know, de är grymma! =D

2008-03-10 @ 19:16:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Ida

Okej. Men går det att surfa runt bara lixom? Eftersom jag har mitt internet hemma, så behöver jag inget snabbt när jag rör mig utanför hemmet..

2008-03-10 @ 20:02:24
URL: http://drinkitup.blogg.se
Postat av: Frida

Va fin blogg du gjort, fan jag vill också lägga in bilder där uppe men jag fattar inte hur man gör, å de kommer jag nog aldrig göra ^^ haha .. Vad är foglossningar ? De vet jag inte eftersom jag itne vet vad de är :P men jag vet att bebisen ligger å trycker på massa nerver eftersom jag har rätt ont lite då å då. BM sa de så. Men men. Ja som sagt, snart är den lilla skit ungen här :D

2008-03-10 @ 20:14:05
URL: http://yeahbabyyeah.blogg.se
Postat av: Ida

Okej. Men ladda hem kan jag göra hemma, det jag vill är att surfa bara :)

2008-03-10 @ 20:54:49
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback