Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sådär

Nu har jag städat ganska mycket i sovrummet, sen satte jag mig och gav Hugo mat, och nu vart jag jättetrött. :/
Ska väl göra mat snart, korvstroganoff & ris..
Är så tråkigt, Ronny kan fan aldrig hålla sig hemma, och imorgon ska han, hans pappa, bror m.familj åka och fiska, men inte fan kan dom fråga om jag vill följa. Sådär är det jämt, jag finns liksom inte i deras ögon.
Är trött på det där..

Nu har jag tvättat alla kuddar iaf, hoppas dom hinner torka tills ikväll. Orka gå till tvättstugan och använda torktumlaren. :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vad tråkigt att du inte får följa :(

2008-03-14 @ 17:35:49
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback