Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Smink

Nu ska jag snart göra mig iordning, sen ska Hugo ha mat en gång till innan vi går.
Kollar på våra bästa år, men usch, jag tycker dom bara är så töntiga, ologiska, nej usch, ska byta kanal :P

Köpte ett läppglans igår, och mums va de luktar gott, jordgubb. :) Längtar till sommaren, äta jordgubbar!

Dom pratade nyss på tvn om 14 åringar som är gravida och tänker ha bebisen kvar, jag tycker det är okej, beroende på omständigheterna.. Dom som inte vet hur det är att ha en bebis inuti sig ska inte säga nåt.
Endel tjejer som får barn tidigt ändras så mycket, och klarar av allt jättebra. Visst finns det dom som bara strunar i bebisen och så, men man ska verkligen inte dra alla över ett streck!!
Min kompis fick tvillingar när hon var 18, hon var ganska strulig innan, men hon ändrades så mycket!
Man mognar under graviditeten, det är så mycket som händer med kroppen och allting.
 Men HELST så ska man väl vänta tills man iaf är 18 tycker jag, så kroppen är lite mer mogen liksom.
Och då har man iallafall slutat grundskolan typ..

Gymnasiet är det inte lika noga med, jag, och känner flera stycken, som har hoppat av gymnasiet, och det går jättebra! Fått bra jobb å så. Jag har hoppade först av handel & administration, sen gick jag på IV resten av året, sen började jag Hotell & restaurang, gick där typ 1 1/2 år, sen hoppade jag av där med. :P
Men det är nog det bästa jag har gjort tror jag haha.

Nu ringde min kära vän Anki, min låtsaspappas dotter, så vi har vuxit upp tillsammans, och är nästan som syskon =)  Hon kommer hit från Askersund på Torsdag, ska möta henne på tågstationen, sen gå på mora och kika lite i affärer. Och gå på systembolaget. =)

Ska bli så kul att festa med henne igen på Fredag! Jag skulle ut med henne när vi hade dopet för Hugo i Januari i år, men jag fick sån migrän så jag orkade helt enkelt inte. Och innan det så var det nog 3 år sen vi festade tillsammans. Men nu jävlar :D
Jag måste åka ner och hälsa på henne snart också :)

Kommentarer
Postat av: zalina

jajamensan! H&M :)

2008-03-18 @ 10:47:23
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Ida

hihi :)

2008-03-18 @ 11:05:18
URL: http://drinkitup.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Tack :)

Har vidarebefodrat din mail till galaxypiercing, jag hoppas dom är någolunda snabba med levereansen :P

2008-03-18 @ 11:24:25
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Dennis

Tack så jättemycket. :) Alla tycker att jag ser äldre ut än vad jag är...

Ha det så jätteroligt på fredag. :)

http://www.dennism.se

2008-03-18 @ 12:28:17
URL: http://www.dennism.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback