Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

TV!

Nu ska vi se på tv, kustbevakarna. :) Är lite kul ibland.
Han Nisse, eller vad han heter, är så snygg! Mums ^^

Jag mår rätt bra nu faktiskt, bara lite snorig å så, men inge feber tror jag, har inte tagit nån alvedon sen 12 förut idag. :) Hoppas det håller i sig, så jag inte blir sämre!
Jag glömde totalt bort föräldraträffen idag, hehe, skulle ha ringt dit å sagt att jag inte kom, men Nina forgot that! Aja, får förklara mig sen :P

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

så sött med bloggare som har små små bebisar
man får ofta läsa om alvedon och feber då.
kram

2008-03-27 @ 20:50:52
URL: http://veckomagasinet.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback