Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Virus

Gjorde en stor rensning på datorn igår, och fan va fort den går nu, hehe, sånt tänker väl inte jag på, men man kanske borde rensa igenom den oftare. :P

Tänkte lägga upp lite bilder, endel är från innan jag födde Hugo, typ september-oktober 07, fram tills nu.

 Liam, Hugos kusin, som här var 5 månader, Nov 07.
 Hugos farbror Robin och Hugo, nov 07.
Svartis       Ludde  Tic

 Mammas hund, Svipp. Kinesisk nakenhund med päls, nu 14 år gammal. =)

 Jag & Ludde, nån vecka innan Hugo föddes. Här var man stor, och trött haha.
Och vi hade precis flyttat in i nya lägenheten, så jag var rätt sliten. :P

 En av dom första bilderna på Hugo, 30/10-07, 15.02 föddes han =)
 Hugo några timmar gammal, lyckligaste dagen i hela mitt liv!! <3
 My darling!
 Ronny, STOLT pappa =)
 Tröttisar <3

Det kommer fler bilder om en stund, måste fixa en grej här hemma.
Puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för besöket... Du är så välkommen åter! :)
Tror erbjudandet från blush varar till sista mars.
Passa på att vara med om utlottningen av ett par lundemyr byxor...

MVH Robin & Mamma Evelina

http://robinsgarderob.blogspot.com/

2008-03-28 @ 10:05:17
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback