Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ähh

Var skit trött igår, lade mig typ 23,, sen vakna Hugo halv 7 imorse, så jag gick upp & gav han mat & så åt jag en macka.. Håller på att tvättar massa sängkläder..
Ronny sover..

Jag ska nog lägga mig en stund till..
Va ska man göra idag då? Va hemma & fixa massor, måste gå och handla nån mat också, om jag orkar,, jävla snö..
Är fan lika mycket snö nu som det var i december..
Men det lär väl smälta bort snart hoppas jag , fast då blir det väl massa slask överallt,, usch, vill ha sol, värme, och grönt ute!

Nu vet jag iaf varför jag var arg på Marit i Fredags, för att hon lämnade mig typ hela kvällen, så gör hon fan jämt när vi är ut. :P
Tur att Sandra var där, annars hade jag väl fått va själv, trist eller vad..
Tycker det är småtaskigt att göra så, om man ska ut tillsammans ska man väl inte lämna en?..
Nu ska jag inte festa på länge,, Therese har fest på Fredag? Men jag vet inte om jag kan dit, har nog ingen barnvakt då.

Jaja..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback