Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

....

Tydligen så kan inte många komma in på min blogg, är bara 6 st som har varit in på hela dagen, och så få brukar det aldrig vara..

Usch nyss vart det nästan panik här hemma.
Hugo har feber, 38,6, och han har aldrig haft feber förut, så jag visste inte riktigt va man ska göra. :S
Men han fick flytande alvedon, och då spydde han ner hela sig, mig och hela badrummet.. Och hosta som fan, jag vart livrädd såklart, och trodde han hade satt i halsen, men det gick bra till slut,,
Han fick bada, och sen fick han lite mer alvedon, så nu kan han förhoppningsvis sova inatt, och förhoppningsvis åker febern ner..
Jag vill liksom veta om han är förkyld eller om det är tänderna som spökar, hur fan ska man veta vilket det är?
Han var inte såhär igår,,

Nej usch vilken dryg kväll, bara massa skit.. Och huvudvärk har jag också, och är trött..

Och så stör jag mig på att bloggen inte funkar!

Kommentarer
Postat av: marlene

jobbigt när sötisarna blir dåliga:( puss

2008-05-20 @ 22:11:31
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback