Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

......

Jag har inte skrivit på hela dagen, men ändå så har 34 st varit in på min blogg. :)

Idag iaf,, fick sova till 10 imorse, välbehövligt.
Sen gick jag upp, tittade ut genom sovrumsfönstret, ambulansen åkte in till huset bredvid, en tant fick åka med. Stackare.

Sen har jag städat & städat,, tvättat,, Svärmor kom hem med Hugo typ vid 11. Jag hade inte tid att äta frukost förräns vid 12.30 haha.
Massa stress hela tiden.
Sen kom Carro vid 13. :)
Åå min söta vän, hon är så fin. :) Men jag fick inget bra kort på henne, hon tog bort dom jag knäppte :P
Vi var här en stund, sen åkte vi ner på stan, käka sallad, gick runt lite. Köpte 2 hårband, ett gult med en rosett på (skitsöt) och ett brunt enkelt smalt hårband..
Köpte även nya solglasögon. :)

Sen åkte vi till ÖB, köpte lite smågrejer. Sen hem.
Var här, tittade på tv, lekte med Hugo, pratade.
Och hon åkte hem till sina föräldrar i Leksand typ 21.30.

Har varit jättekul att umgås med henne! Saknar den tiden när vi gick i samma klass och umgicks ofta.
Jag ska åka ner till Gbg och hälsa på sen när hon ska dit igen. :D

Nu sitter jag här och glor, ska lägga ut lite grejer på tradera, sen kommer Ronny hem.
Imorgon ska vi ner på möte på stan. Eftersom Ronny jobbar kväll denna vecka så är han ju ledig på Fredag. :)

Och fan va varmt det har varit idag, riktigt nice!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback