Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fest

Har varit ute hos mamma nu, sen åkte jag & Marit till willys, sen hem till mig..
Har kollat lite på piercingar, har funderat på hur min tatuering ska se ut..
Och så har jag fixat så jag kan parta på Fredag. :D
Är en jättefest, en som Marit känner fyller år. Ska bli skitkul! Massa folk, typ 100 pers, och så är det alltid kul att träffa nya människor. :)
Om Ronny ska ut på Lördag, så då ska mamma ha Hugo. Annars är Ronny hemma med Hugo.

Nu sover Hugo, och jag ska se om jag kan sova en liten stund, är fan jobbigt å va uppe till 23.30 varje kväll och gå upp 7.30 på morgonen,, är ju van att lägga mig senast 22..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback