Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grattis

Grattis Therese på födelsedagen!!! :)
Hoppas du får en bra dag och får kul i helgen. :)
Tyvärr så kan jag inte komma, måste ha mammas hund, och Ronny ska jobba extra, så jag har ingen barnvakt och nu när han mår lite halvkasst så vill jag inte lämna bort han till vem som helst liksom.
Eller jag vill väl aldrig lämna bort han till vem som helst hehe, men eftersom varken mamma eller svärmor kan så vill jag inte heller lämna han till nån kompis.
Hoppas du förstår och att vi kan ses snart ändå! Och festa hinner vi göra sen. :)



Kommentarer
Postat av: Jas0n

okej, va synd .. den är toppenfin. men som du kanske märkt så byter jag möbler alldeles för ofta :)

2008-05-23 @ 12:46:46

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback