Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Halv roligt

Igår, hmm,, jag & Marit satt här först, sen kom Anna & hämtade oss. Vi åkte till Tuvan till HG, satt där några timmar & letade chaufför, till slut hittade vi en, Marcus, han var snäll och körde. :)
Det hade tydligen varit nåt event i Malung, men när vi kom dit var det typ slut och det var bara massa fjortisar & fyllon utanför, så det var inte roligt alls. Så vi åkte hem igen, jag drack bara 50 cl vin, och några klunkar öl. Så jag vart nästan inge full alls,, sen när vi kom till Mora igen var klockan typ 4, men vi åkte till nån som hade fest, men där sög det också, så då åkte vi hem. Jag kom hem ca 5 imorse, Ronny skulle upp 8, så det blev lite dåligt med sömn, Hugo ville ha mat vid 7-8, sen somnade han om och vi sov till typ 10,, Så jag är lite sliten idag, men inge bakis iaf, skönt det. :)   Marit & Anna är här nu, dom köpte med sig pizza, gottigott.

Vart inte så många bilder, men kan lägga ut dom får jag har lite senare.

Nu ska jag va social. :)

Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

vike cool blogg du har! (=

2008-05-10 @ 19:03:57
URL: http://hannahsofias.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback