Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hån

Det är endel folk som har hånat mig för att jag ringde polisen på valborg..
Men vad fan skulle jag göra då??

För det första:
Vi har en son att tänka på också, och jag vet hur idioten har betett sig förut.

Det andra:
Hade jag inte gjort nåt så hade det garanterat blivit bråk & slagsmål, och då skulle Ronny säkert åka fast för det, eftersom han har några prickar i polisregistret, och jag vill inte riskera att han ska in i fängelse igen.

Och det tredje:
TÄNK OM idioten hade haft typ en kniv eller nåt på sig, då kan ju Ronny ha dött.
Varför skulle jag vilja riskera det?
Bara för att jag älskar min sambo och han är världens bästa pappa åt Hugo!
Bara för att vissa andra folk kanske inte har så som vi har, och bara för att jag inte är van att mina nära & kära ska bli mordhotade, ska jag då strunta i att göra nåt?

Jävla fjantar, tack för det då.

Alltså jag vet inte hur jag ska förklara,, men det känns liksom " jaha så då är jag en idiot, en tönt, en fegskit bara för att jag gjorde som jag gjorde? "..

Okej jag känner inte idioten, och inte fan skulle jag vilja heller, jag vet inte om han är kapabel till sånt, MEN jag vet vad han har gjort förut, och som sagt, varför skulle jag riskera nåt?
Suck.

Kommentarer
Postat av: marlene

jag hade gjort samma gumman, man har faktiskt en familj å tänka på nu, det går inte å göra som man gjorde förr. andreas anmälde juh sitt ex här för ett tag sen för olaga hot å sånt mot oss, hade det vart förr å Lias inte hade funnits hade jag letat upp henne å gett henne stryk men man har mognat å har fler att tänka på än sig själv. jag tycer att du gjorde helt rätt. folk som inte har familj vet inte hur det är å hur det funkar så dom klan enbart hålla käften å hålla sig till sitt insupna liv:) puss

2008-05-03 @ 12:53:07
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Liza

STÅ PÅ DEJ TJEJEN!



Jag tycker du gjorde helt rätt!!!

2008-05-03 @ 21:19:05
URL: http://lizilou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att det låter vettigt att du ringde. Jag skulle knappt kunna tänka så vettigt tror jag. Bättre att ta det säkra före det osäkra, speciellt med allt du säger, barn osv.

Tummen upp! =)

2008-05-03 @ 21:41:25

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback