Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hmm

Alltså, Jessica, varför hjälper du inte mamma hemma?
Tänk om hon få fel på hjärtat igen! Att det aldrig går in i huvudet på dig och Hans! Ni är så lika varandra, lika lata, ni tror verkligen att mamma är en robot som orkar städa efter er hela tiden, samtidigt som hon har en sjukdom, fel på hjärtat och så ska hon orka jobba sina ynka 4 timmar varje dag.
Hade jag bott nära Selja hade jag hjälpt till massor, jag vill inte riskera att mamma försvinner från oss!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag köpte dem på ebay =P



Det kostar 350kr =) Du är så välkommen så!

2008-05-12 @ 12:56:12
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback