Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home again

Hemma igen :)

Jag, Marit & Hugo åkte till Marits föräldrar i Orsa först, pratade lite med hennes mamma, drack kaffe & åt en bulle.
Sen åkte  vi till Stackmora & köpte lite blommor. Jag köpte en lite större kruka och 4 st söta blommor, som jag ska ha på balkongen. Marit köpte massor :P
Ska åka dit sen när man fått lite mer pengar och handla mer, jag älskar blommor. : )

Sen åkte vi hem till hennes föräldrar igen, hennes pappa fixade nåt med hennes bil, och vi planterade blommorna.
Sen vart Hugo hungrig, jag hade inte räknat med att va borta så länge, så jag tog inte med nån mat åt Hugo.
Men vi åkte ner till willys och köpte färdig ersättning. Så fick Hugo mat och vart mätt & belåten igen. :)

Marits brors tjej + deras dotter Enya (som är precis 1 månad yngre än Hugo) kom dit. Det var jättekul, Enya & Hugo satt och tittade på varandra och dom var jättesöta ihop. :)
Sen fick Marit skjutsa hem mig, hennes pappa var inte klar med hennes bil, så vi tog hennes mammas.
Den fick inte vagnen plats i, Marit har en större bil så där fick den plats... Så hon kommer snart hit med vagnen & min kruka med blommor hehe.

Har varit jätteskönt att va ute på nåt annorlunda idag! Jag måste försöka ta mig ut oftare,
är så trist att bara va hemma & städa & greja. Men folk är ju lite tråkiga, så jag får väl umgås med Marit om ingen annan vill hitta på nåt. :P  Jag menar inte alla mina vänner, alla är verkligen inte tråkiga. Men endel :P

Nu ska jag natta Hugo, lägger in bilder sen! :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback