Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kyligt

Sitter här, har fönstret öppet, det är lite kyligt tycker jag. Solen är framme ibland, men det blåser. Får se om jag går ner på stan,, är lite trött,, men jag piggnar väl till snart och blir på bättre humör.

När Ronny åkte vid 6.30 imorse så sov Hugo, åå va skönt tänkte jag, då skulle jag få sova lite till. :)
Mmm visst, ronny glömde låsa dörren så då fick jag lov att gå upp och låsa, jag har jämt låst..
Och precis när jag lade mig under det varma täcket, då skriker Hugo, han var jätteledsen, tror han hade en mardröm. Sötnosen,, jag lade han bredvid mig iaf, och till slut vart det bra igen. :) Så låg jag & halvsov en stund, sen vart Hugo arg och ville antagligen ha mat, så då gjorde jag den, sen åt han och somnade på typ 15 min.
Så då sov vi i 2 timmar. :)
Jag har blivit såå trött på morgnarna, för typ 2 veckor sen gick jag upp vid 6-7 tiden och kände mig positiv och glad.
Det var liksom inge kul/skönt att sova, så jag ville va uppe.

Men dom senaste 2 veckorna har jag bara velat sova sova sova.
Är kanske för att jag har festat lite mer än vanligt förra veckan?
Liksom förstört tiderna/rutinerna..

Får hoppas det, så jag inte är på väg att bli deppig igen,, såhär var jag förra våren, fast då blev det mycket värre, så då vart jag sjukskriven,, jag var gravid då och hormonerna kan ju göra en mycket mer deprimerad å sånt..
Men jag har varit sjukskriven nästan varje vår dom senaste 3 åren.. eller ja, mer än på våren också, men.
Kanske är en sån är periodare? Endel blir ju deprimerade på hösten/vintern, jag kanske är vår/sommaren.
Jaja, vem vet..

Nu ska jag gå och hitta en varm tröja, fryser.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback