Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måla

Har kommit på att jag ska köpa färg och måla om i hallen i helgen, behövs kanske bara 1 liten hink med färg, och den färgen vi hade å målade i v-rummet med kostar 169 kr/ 4 liter, och det räckte med 1 hink till 2 lager. Och det täckte jättebra och den är precis lika bra som en dyr färg. Vi har en 4 liters hink kvar med nougatfärg, men vet inte vad vi ska göra med den. :P Vill inte ha samma i hallen som i v -rummet.

Men vad ska jag ha för färg,?? har tänkt på typ grön/mörkgrön aktig,, vi har ju nougat i v-rummet, och sen ska jag ha nåt mörkare i sovrummet, köket är beige/vitt.

Nu ska jag mata Hugo, sen duscha och sminka mig.
Sen kommer mammsen och vi ska åka ner på stan.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback