Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My love

Igår kväll hade Hugo jättesvårt att somna, så vi tod upp han lite, sen vart han lugn och somnade på en sekund, ca 21.30. Mamma sa att han hade varit så när han sov hos henne i helgen också, undrar varför? Övertrött kanske..
Och sen vaknade han typ 5 ggr inatt, hur drygt som helst. :S
Jag är inte van vid det, han har aldrig gjort så, inte så många gånger på samma natt, sen han föddes.
Men jag tror att det är tänder på gång nu, han dregglar som aldrig förr och bajsar löst, hehe..

Så det vart inte mycket sömn inatt, varken för mig eller Ronny, men jag fick upp han 04.10 iaf. :P
 Och jag gick upp 8 imorse, gav Hugo mat och har duschat, har även tvättat våra täcken & ska tvätta kuddarna, blir så jävla varmt i sovrummet så man blir ju inte så fräsch direkt,, jag vill inte öppna fönstret heller, sist jag gjorde så vart vi alla 3 förkylda..
Jag ska köpa en fläkt, vi har en takfläkt i v-rummet, men vill ha en i sovrummet också, men taket är ju så jävla hårt så man måste ha en speciell borr,, när vi bodde på klockarhagen fick vi aldrig upp fläkten, så hårt tak alltså. Sjukt.
Men annars köper jag en bordsfläkt så länge, kan stå på en byrå i sovrummet..

Gud vilket intressant inlägg va? Bara massa flams, som vanligt.. :P

Sen idag ska jag handla lite med mamma, köpa massa mat åt Hugo, och mat åt oss..

Just ja, på Lördag fyller min bror Mattias 19 år, dom ska på folkrace hela helgen i Fredriksberg eller vart det var,, så jag kommer inte kunna festa, har ingen barnvakt, och så måste jag va hundvakt åt Svipp..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback